Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми по 159 и има ли такива?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Пичове, без да се обиждаме, мнението ми е абсолютно добронамерено, ама за 5-6000лв няма как да е нещо кой знае какво. Или ще е запазена но базов модел, или ще има екстри с жокер, или ще има външни забележки и т.н.
    Щом се продава за 5, значи джамбазина я е взел пакетна цена на стойност около 3000лв, просто няма как да е кола за тия пари, все нещо ще има. Не че като хвърлиш една кесия пари пак няма възможност да се набълбукаш, но някак си по ще си струва ако има екстри и един ден като решиш да я продаваш евентуално да гониш по-добра цена, отделно кефа който ще те гъделичка във времето на притежание. Със здраве и успех с покупката.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • Тая 8клапановата няма кьорава екстра,а разходът и като на 16 винтила. Само дето върви като Жигули. 1500+ кг и 120 коня = 11+ секунди до 100.Поддържаш 159,а не получаваш нито екстри, нито вървеж поне приличен. За мен това си остава една красива черупка и кухо вътре. Но пък изглежда запазена. Разни хора, разни идеали. Те и мен ме провъзгласиха за луд, че взех 6ака, ама ме кефи и за миг не съжалявам. Качваш се и я караш . Моят принцип е това. Като с жените - още на 1ва среща знаеш дали е тя,или просто правиш компромис, защото няма друго.
      (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

      Comment


      • Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщение
        Тая 8клапановата няма кьорава екстра,а разходът и като на 16 винтила. Само дето върви като Жигули. 1500+ кг и 120 коня = 11+ секунди до 100.Поддържаш 159,а не получаваш нито екстри, нито вървеж поне приличен. За мен това си остава една красива черупка и кухо вътре.
        Повечето 1.9 са супер базови, дори тези от частни лица повечето са такива, явно хората ги интересува повече цената, отколкото екстрите. Аз търся 1.9 с някоя и друга екстра и бройките, които ще гледам следващия месец са няколко, ако не си харесам, увеличавам бюджета и 2.4, поне там от към екстри са по-добре. Но както писах покупка на 159 без екстри не намирам смисъл, точно както си го описал.
        Ex ALFA 156 1.8TS
        Now ALFA 159 1.9JTDm
        "How hard can it be?" - Въпрос, който си задавам преди да подхвана нещо.

        Comment


        • Аз пък предпочитам колата да е гола като пушка, но да е в добро състояние. Екстри се добавят и това не струва много пари.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Аз пък предпочитам колата да е гола като пушка, но да е в добро състояние. Екстри се добавят и това не струва много пари.
            Това,че е гола, като пушка, по никакъв начин не може да ти гарантира, че е в добро състояние. Истината е, че са единици тези,дето продават перфектно поддържани коли,понеже са им писнали. А най-спартанските модификации обикновено ги купуват или за служебни,или стисльовци,дето все се пробват да минат по тънката лайсна, или хора, които искат, ама не могат баш да си го позволят. Естествено, има изключения. Ако избираш между спартанка и такава с фул екстри,ама карана на умирачка, си прав.
            В пазара на коли втора ръка никога не знаеш пълната информация. После откриваш в движение. Аз като си скъсвам задника от бачкане,искам кола,която да ми носи удоволствие и да знам за какво си давам парите. А добавянето на екстри е така,но и не е. Добави си едни джанти от ТИ да видим. Или шибидах.мулриволан...Аз като си сметна всички екстри,ако трябва после да ги добавя,ще купя още една 8 клапанова. А разликата в цената за която я взех не е двойна. Но всеки си има вкус и си решава за какво да си изхарчи парите.
            (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

            Comment


            • Джантите от TI с какво ще направят живота ми по-приятен?
              Седалката с памет за какво ми е, като само моят гъз сяда в нея?
              С темпомат не ме кефи да карам.
              Фаровете ми, като не са адаптивни, та голям праз.
              Все още не съм окьоравял, та знам, кога да си пусна фаровете или чистачките.
              Мултиволанът ще го преживея.
              Навигация си имам на телефона ама ако много държа да имам такива на всяка ръка разстояние, ще си сложа и в колата.
              Blue&Me не съм решил, не съм сложил, ма не ми трябва.
              Единственото, което си струва да направя е да бодна едно топ озвучаване, въпреки, че и базовото не е за изхвърляне.

              ......

              А и кел файда от нам си кви екстри, като не могат да се затварят сгъклата от дистанционното?
              Впредвид годините и на производство тая кола не трябваше ли да има фабрични DRL - и?

              Ми да и пи*ая на екстрите.

              Last edited by ecotronic; d.m.y г., 22:04.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • Аз не мога да разбера какъв човек трябва да си поръчаш нова кола за 30-40 к евра и да се стискаш 200-300 евро за парктроник например или мулти волан.
                159 без кьорава екстра е като чичарски пасат.
                Има много гадни 159, които и без пари не бих взел. Например с гадната пластмаса вместо алуминий на таблото.
                Естествено екстрите не са най-важното, но някой неща не бих ги преглътнал колкото и да е запазена.
                Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
                ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
                ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

                Comment


                • Първоначално публикувано от Verm1n Покажи съобщение
                  Повечето 1.9 са супер базови, дори тези от частни лица повечето са такива, явно хората ги интересува повече цената, отколкото екстрите. Аз търся 1.9 с някоя и друга екстра и бройките, които ще гледам следващия месец са няколко, ако не си харесам, увеличавам бюджета и 2.4, поне там от към екстри са по-добре. Но както писах покупка на 159 без екстри не намирам смисъл, точно както си го описал.
                  Противно на общото мнение, доста лесно и евтино се слагат екстрите на 159ката. Само тези от '08 нямат окабеляването и е повече игра да си разровиш за тях да видиш как става и сам да си ги сложиш. Мега екстрата темпомат се слага буквално за под 100лв и няколко часа, нави 4-500 (с малко повече игра), блу енд ми е пълна глупост - в момента продават афтър маркет устройства x car link, yatour за под 200 лв, мега гъзарията кожен салон в зависимост дали е с памет или не изскачат за по 4-600. Огледалото за задно виждане и сензора за мъгла 200 - но тук имаш повече игра. За фаровете нямам представа, вероятно е по-трудно и скъпо. И тези суми ги разпределяш през времето, няма да ги слагаш всички, камо ли наведнъж. Виж, джантите са по скъпи, съгласен съм..

                  Като цяло идеята ми е, че съм съгласен
                  ако намериш читава кола с екстри супер, но ако не не трябва да ти е приоритет това.

                  Трябва и да се има предвид, че и Еко е прав, повечето от тези екстри са доста ненужни и за съжаление остарели. Сензора за мъгла и дъжд наистина е пълна глупост, блу енд ми не работи с айфон нормално, навигацията с копчетата въвеждаш адрес 15 минути, то те кара през ниви и ремонти и задръстени улици защото картата ти е от 2018 а не 2019.. На телефона гугъл мапс и стойка и си сигурен че караш в правилната посока

                  Моята беше доста постна, след слагането на навигацията бих казал, че си заслужава само защото изглежда по-красиво (по мое мнение) иначе съм я ползвал сигурно 3-4 пъти и то колкото да си направя удоволствие, че съм я сложил... Иначе е пълна скръб

                  ПС относно че колата с повече екстри ще се продаде за повече после... Колко после? Колко повече? Колите ни струват по 8 хиляди и цената им пада с времето, ако я вземеш за толкова и очакваш да я продадеш за толкова след 2 години... Единственото което има логика е, че ще я продадеш по-бързо от друга без екстрите, но не смятам, че ще е за много повече пари.



                  Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

                  Comment


                  • Еко, това е и така и не е.
                    На по ранните джамовете се свалят и вдигат от дистанционното като задържиш бутоните за окл/заключване. Парктроника лоша екстра ли е, особено вечер като даваш назад в центъра и минават някакви пешаци, то ясно че ще внимаваш ама друго си е да писне на 30см...(особенно ако си с тъмнинстъкла отзад, дори и с оригиналния затъмнен прозорец пак не се вижда)?
                    Хил холдъра лошо ли е, би-ксенона, Босето, авточистачките (макар че не чистят много коректно), тройния мигач за престрояване/изпреварване, че и темпомата си е удобство на моменти (редовно си го цъкам на 60 по булевардите когато може) ? Виждал съм 159 без тракшън контрол, което си е кофти за такава тежка кола зимата. Все глезотий дето и без тях минава номера, ама си е готино като ги има.
                    Айде за навигацията съм съгласен че може и без нея, щото е тегава.

                    Е вярно е че можеше и още по, ама квот такоа, повечето немски бангий и толкоз нямат, пък им искат майка си и баща си щото били здрави. Ебем ги у щайгите грозни...
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • Хил холдъра съм го признал за най-полезната екстра. Ама то има ли 159 без него?
                      Парктроник имам афтърмаркет, монтиран от предишния собственик, но мисля да го махам. Не че не работи добре, но ме дразни да ми пищи.
                      Last edited by ecotronic; d.m.y г., 22:58.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • И аз съм горе-долу на мнението на ecotronic, но има и неща които са приятни да ги имаш.
                        Например един подгрев на волана зимата е готина работа. Или волана да се вдига нагоре като извадиш ключа и да се връща на запаметено място, за по-лесно влизане и излизане в колата. Дребна работа, но много приятна и удобна.

                        - Мултиволан? Тая тъпня никога не съм я разбирал. Че то радиото ми е на 20см вдясно от волана. Изобщо не ми пречи да се "пресегна" за 0.5 секунди и да натисна "next" или да си врътна копчето на звука. По-добре така отколкото някакви копчета по волана да ми се пречкат да го хвана както ми е удобно или да го въртя с една ръка.
                        - Навигация от 2005та с резолюция 300Х400 пиксела и карти на дискове дето за българия включват само областните градове? Не, мерси. Приятел с чисто нов меган топ оборудване миналата година аз го водих на една сватба из силистренските села, щото в неговите карти те не съществуваха.
                        Нито пък ме интересуват или има полза от чейнджъри с 30 диска или майкрософтски интерфейси на 15 години.


                        Искам хубаво парно/климатизация, хубава музика и добра возия. И най-важното - удобни седалки и подлакътник. На второ място автоматична кутия и добра шумоизолация. Темпомат и масаж на седалките - хубаво е да ги имаш, ама може и без тях. Темпомата в бг условията не е много приложим, но в чужбина е супер.

                        -Подгрева на седалките не ме грее (буквално). Зимата съм с дебели гащи и яке, не го усещам. По-добре да тръгва парното на втората минута, като спарка.
                        -автоматични чистачки и автоматични фарове - все тая, никога не ми е било проблем да си ги щракам и сам, но ако работят добре тея системи, нямам против. Но ако са бъгави по-добре без тях.
                        - Ел седалките не са лоша екстра, но са тежки, предпочитам без тях, заради по-добрата динамика.
                        - Парктроника щях да забравя - мога и без него, но по-добре с него, определено. С кейлеса е същата работа.
                        - А от всички екстри най-мразя старт-стоп (автоматичното гаснене). Май никой не го харесва всъщност.

                        Не ми се "удря чертата" накрая, но тея екстри дето ми харесват май повечето ги няма в 159. Но пък всичките излишни ги има - копчета по волана, чйенджъри и т.н. тъпотии
                        Last edited by dhtj; d.m.y г., 23:10.
                        156 2.0TS

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Джантите от TI с какво ще направят живота ми по-приятен?
                          Караш по-внимателно > щадиш окачването > спестяваш пари (за гуми на 19-ките)


                          Comment


                          • А пък високото окачване и гуми не ги сменям за нищо на света. (или ги сменям само за въздушно или хидропневматично) .

                            156-цата ми е с най-високото (и "комфортно") окачване - Lusso , а един приятел има същата само че със спортно. И ми завижда за местата от които мога да минавам, а той не. Едно от които е един удобен мост , през който ако минеш си скъсяваш съответния маршрут наполовина.

                            Някои "паркинги" (поляни) зад блоковете в софия също са недостъпни с ниско окачване.

                            А пък точно преди празниците като се прибирах и на първия тунел на витиня имаше километрично задръстване (има ремонт и само едната лента работи) ... и аз реших да се изтарикатя и да мина отдолу по стария път. Преди няколко месеца пак минах от там и имам спомен че беше ОК пътя и сега си карам спокойно с 60 примерно , тъмно, мъгла... изтропах в един жесток трап и с двете гуми.. Мислех че съм покривил някоя джанта, балон на гума или най-лошото (картер) , ама нищо нямаше и досега не съм имал такива проблеми. А една от предните ми коли беше с доста по-нископрофилни гуми и редовно кривях джанти.
                            156 2.0TS

                            Comment


                            • Сравнение с това, което карам в момента, дори и най-базовата 159 ще бъде лукс.В този смисъл за мен няма значение дали ще има някоя и друга екстра в повече, по-важното е колата да е читава.Ще съм супер щастлив просто да я притежавам.Май ще бъде по-лесно да ме насочите към някоя дето се продава, че явно аз не съм обективен и достатъчно запознат.Освен в Боми друга дето може да си струва има ли в момента, че тази е комби...А и искам да ви благодаря за това, че ми помагате с разяснения и информация (която не винаги разбирам) и отделяте от времето си, за да ми помогнете в правилния избор.

                              Comment


                              • https://www.mobile.bg/11540218106272772

                                Тази се каня да гледам от няколко дни, че ми е на близо, но все не намирам време.

                                Изглежда мнооого запазена (волана, топката на лоста, бутона за паленето...) , и има доволно безсмислени джаджи като копчета на волана и радио с цветен екран.

                                Aко беше автомат отивах да я взема на мига, но засега се въздържам, че ми е писнало да ръчкам скорости...
                                156 2.0TS

                                Comment

                                Working...
                                X